Česta pitanja

1. Trebam li biti registiran/a na PopustPlusu kako bih kupio/la potvrdu?

Naravno da ne trebate. Kako bismo vam pojednostavili kupovine sa popustom, potrebno je samo kliknuti na gumb „KUPI“ te kroz nekoliko jednostavnih koraka obaviti željenu kupnju. Uz to, nemojte zaboraviti da registracijom na PopustPlus ostvarujete mogućnost korištenja PopustPlus bodova pomoću kojih možete ostvariti dodatne popuste!

2. Kako mogu kupovati na portalu PopustPlus?

Kupovanje putem web portalu PopustPlus je vrlo jednostavno. Kod kupnje odabrane ponude sve što trebate je odabrati opciju „KUPI“ nakon čega odabirete način plaćanja koji vam najviše odgovara. Nakon provedene narudžbe na vašu će elektroničku adresu stići ili podaci za uplatu općom uplatnicom/internetskim bankarstvom ili podaci o rezerviranom iznosu na kreditnoj kartici.
Prije nego što počnete kupovati, moguće je kreirati Vaš korisnički profil. Postanete li naš registrirani korisnik, moći ćete vidjeti sve svoje kupljene ponude te ćete se također moći koristiti P+ bodovima. Na taj način kroz svaku kupnju ostvarujete nagradne bodove.

3. Kako mogu postati član web portala PopustPlus?
Vrlo jednostavno. Sve što trebate učiniti jest registrirati se u naš sustav i automatski postajete naš član!

4. Zašto je dobro postati registirani član PopustPlusa?
Postanete li naš registrirani korisnik, svakom kupnjom ostvarujete mogućnost dobivanja nagradnih bodova koje onda možete upotrijebiti u svojim daljnjim kupnjama na portalu PopustPlus. Svoje bodove možete zaraditi putem dnevne prijave, komentiranja ponuda, kupnje željenih ponuda i slično. Također možete pratiti sve svoje prijašnje kupnje koje ste obavili kao registrirani korisnik te promijeniti svoje profilne podatke. 

5. Na koje načine mogu platiti nakon što se odlučim za kupnju?
Plaćanje odabranih usluga, artikala ili putovanja možete izvršitina  tri načina: putem opće uplatnice, putem internetskim bankarstvom ili kreditnim karticama.

6. Koje podatke moram predočiti pri kupuji karticom?
Prilikom svakog plaćanja kreditnim karticama ili nekom drugim karticama prije svega je potrebno odabrati karticu kojom se plaća (npr: Visa, Master, Diners, American express,itd…). Nakon navedenog odabira potrebno je unijeti broj kreditne kartice, njen kontrolni broj te obavezno  datum isteka. Na kraju, potrebno je unijeti ime i prezime vlasnika kartice, adresu i poštanski broj te adresu elektroničke pošte za slanje kupona.

7. Dali je plaćanje kreditnim karticama sigurno?
Plaćanje na web portalu PopustPlus apsolutno je sigurno. Više o sigurnosti plaćanja pročitajte ovdje.

8. Što moram učiniti ukoliko nemam kreditnu karticu, a želio bih obaviti kupnju prema ponudi portala PopustPlus?
Uplatu je tkođer moguće obaviti općom uplatnicom te putem internetskog bankarstva. Uplatu općom uplatnicom možete obaviti u najbližem poštanskom uredu ili Fini ili nekoj drugoj instituciji koja podržava ovakav oblik plaćanja.

9. Obročno plaćanje?

Također je moguće ukoliko  je tako navedeno  i u samoj ponudi a u tom slučaju odnosi se na American express kartice, Master Zaba kartice te  Diners kartice.

10. Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo opciju kupovine ili pak samo opciju rezervaciju. Ukoliko odaberete opciju rezervacije dio plaćanje će ići  putem web portala Popustplus , a drugi dio na mjestu korištenje kupovine  tj. prilikom korištenja same usluge. Ukoliko odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putemweb  portala PopustPlus.

11. Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno da je moguće. R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na mjesta korištenje usluge  ukoliko ste putem web portala PopustPlus uplatili cijelokupan iznos. Ukoliko ste putem web portala PopustPlus kupili samo rezervaciju tada vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg profila.

12. Što ako sam nezadovoljan/na ponudom koju sam kupio/la?

U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PopustPlus stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Sve eventualne  pritužbe molimo vas da nam  javite  pisanim putem na  e mail adresu prituzbe@popustplus.hr.

13. Što ukoliko ne iskoristim ponudu u zadanom roku?

Ponudu je potrebno iskoristiti u roku navedenom  za svaku pojedinačnu ponudu. Eventualne situacije korištenja ponude izvan roka iskoristivosti, dogovor su između korisnika i pružatelja usluge. Web portal PopustPlus zadržava pravo ne izvršiti povrat novca  ili zamjenu robe korisnicima koji zatraže povrat ili zamjenu nakon isteka roka iskoristivosti ponude.

14. Što trebam učiniti kada želim iskoristiti kupon?
Nakon što evidentiramo vašu uplatu, putem e-mail pošte poslat ćemo vam kupon kojim se možete koristiti odmah po primitku. Kupon je potrebno ispisati na vašem pisaću te se nakon toga obratiti pružatelju usluga/proizvoda , predočiti mu kupon koji mijenjate za uslugu/proizvod naveden na kuponu. Rok iskoristivosti kupona i sve ostale upute o korištenju kuponom navedeni su na samom kuponu i u detaljima ponude!

15. Mogu li darovati kupon drugoj osobi?
Ukoliko je tako navedeno u ponudi, kuponi se mogu darovati drugim osobama.

16. Do kada moram iskoristiti kupon?
Na svakoj ponudi naveden je rok iskoristivosti kupona. To je datum do kojega možete iskoristiti plaćenu uslugu/proizvod.

17. Mogu li komentirati ponude?
Naravno da možete. Bit će nam iznimno zadovoljstvo primiti vaše razmišljanje i pohvale o  našim odličnim ponudama.

18. Kupio sam kupon, međutim, ne stiže mi elektronička poruka. Što učiniti?
Molimo vas da obavezno provjerite svoj sandučić za spam ili junk poštu u slučaju da niste dobili poruku u inbox. Pronađete li poruku u sandučiću za spam ili junk poštu, označite je kao „željenu poštu? kako bi vam naše poruke ubuduće stizale u inbox. U slučaju bilo kakvih pitanja obratite nam se na elektroničku adresu info@popustplus.hr.

19. Kako se mogu prijaviti na newsletter?
Vrlo jednostavno. Sve što trebate učiniti je kliknuti na link Prijavi se na dnevni mail te odabrati za koje gradove želite primati ponudu.

20. Gdje se trebam javiti ako imam dodatna pitanja?
Za sva dodatna pitanja, informacije, pohvale i pokude obratite nam se tijekom radnog vremena od 9 do 17 sati na telefonski broj 01/7980670 ili na elektroničku adresu info@popustplus.hr.